השימוש בתוכנה כרוך בתשלום, בדרך כלל נגבה על בסיס שנתי, כאשר, יש תוכניות אופציונאליות שונות אשר כרוכות בעלויות משתנות.
בכדי ליהנות מכל היתרונות של אופיס 365 – וכאמור, יש לא מעט מהם, יש להתקין בשלב הראשון את התוכנה על גבי המחשב.
כאן חשוב לציין שבעוד שבכדי להשתמש ביישומים השונים של office כמו: word ו-Excel אין חובה להתחבר לרשת האינטרנט, בכדי להתקין את התוכנה חיבור לאינטרנט מהווה כחובה.
איך מתקינים את התוכנה?
בשלב הראשון יש להיכנס לקישור הייעודי ממנו ניתן להוריד אופיס 365 – https://www.office.com/?omkt=he-IL.
בשלב הראשון יש להוריד את התוכנה ולהתקין אותה על גבי אחד מהמחשבים של הבית או העסק – זה יכול להיות מחשב חזק, אך המערכת לא כל כך כבדה, כך שזאת לא חובה.
בשלב הבא, בהליך הניסיון להפעיל את התוכנה, יעלה הצורך למלא הגדרות, כאשר יש מספר אפשרויות כמו: שפה, ערכת נושא, התקנה וניהול תוכנות, ניהול התראות, המתקנה במכשירים סלולריים ועוד..
בשורה התחתונה, יש ללחוץ על כל כפתור בו מעוניינים לשנות את ההגדרות – כמו לדוגמא, כפתור שפה לצורך שינוי השפה ופשוט לשנות את ההגדרה הקיימת להגדרה המבוקשת.
איך להשתמש נכונה ביישום ה- OneDrive?
יישום ה- OneDriveהוא בעל פוטנציאל רב לשיפור וייעול העבודה עם אופיס 365. יישום הוא למעשה, שירות המאפשר אחסון חינמי בסדר גודל של 15 GB (כאשר השירות הייעודי עבור הקהל העסקי יכול להגיע עד ל-1 טרה בייט). הודות ל- OneDrive ניתן לעבוד עם קבצים אשר מאוחסנים בדיסק המקומי, מה שמאפשר שיפור של הביצועים ויצירת סביבת עבודה נוחה יותר לשימוש – יישום זה יכול להיות לעזר גם למשתמש הביתי, אך במידה ומנצלים את הפוטנציאל הטמון בו בצורה הנכונה, הוא יהווה כסוג של "מכרה זהב" עבור המשתמש העסקי.
כאמור, אופיס 365 טומן בחובו קשת רחבה של יתרונות, יחד עם זאת, הדרך ליהנות מכל היתרונות, עוברת בהתקנה נכונה, בהגדרות המתאימות ובהיכרות מקיפה עם כל האפשרויות אשר אופיס 365 טומנת בחובה.